Informacje

1. Zamówienia

Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku. Przed dokonaniem zakupu można zapoznać się z każdym produktem. Służy do tego opis umieszczony przy każdym produkcie. Jeżeli opis zawiera za mało informacji lub macie Państwo jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt pod adresem bona@hurtbona.pl lub telefonicznie 660 485 564.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są oryginalne i pochodzą od uznanych i renomowanych producentów. Wybrany produkt należy dodać do koszyka. Dodanie produktu do koszyka nie jest jednoznaczne ze złożeniem zamówienia. Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie towary, jakie macie Państwo zamiar kupić, to aby sfinalizować transakcję należy wcisnąć przycisk 'REALIZUJ ZAMÓWIENIE'.

Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest zalogowanie się lub prawidłowe wypełnienie formularza z danymi osobowymi (dla kupujących po raz pierwszy). Jeżeli nie przeprowadzali Państwo do tej pory transakcji w naszym sklepie, powinni Państwo założyć swoje "nowe konto", należy ustalić i wprowadzić nowe konto i hasło. System zweryfikuje te dane. Może się okazać, ze podane przez Państwa konto już istnieje. Zostaniecie wówczas Państwo poproszeni o powtórzenie wprowadzania. Po poprawnej weryfikacji, należy przejść dalej do wprowadzania swoich danych.

Jeżeli przeprowadzali Państwo już u nas transakcje, należy podać swoje konto i hasło.

Następnie należy złożyć zamówienie. Wyślemy kopie zamówienia na podany w danych osobowych adres e-mailowy. Zamówienie to należy koniecznie potwierdzić. Po potwierdzeniu nastąpi realizacja zamówienia. Nie potwierdzone zamówienia nie będą realizowane.

Zakupów można dokonywać także dzwoniąc pod numer: 660 485 564. Złożone zamówienie realizowane jest w terminie maksymalnie do 20 dni - szybkość realizacji uzależniona jest od dostępności danego towaru.

 

2. Płatności

W sklepie BONA dostępne są formy płatności:

 

3. Sposoby dostawy

Przesyłka pocztowa z pośrednictwem Poczty Polskiej - czas dostawy od 2 do 7 dni.
Przesyłka kurierska - czas dostawy 48 godzin.

Koszty przesyłki:
Poczta Polska: 8 zł
Poczta Polska priorytet: 10 zł
Firma kurierska: 23 zł

Przy zakupach powyżej 200 zł koszt przesyłki gratis (dotyczy opcji płatności przelewem lub kartą).
Wysyłki zagranicę zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej, płatności tylko przelewem na konto.

 

4. Zwroty

Gwarantujemy zwrot zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem zwrotu towarów jest to, by były one nieużywane, czyste, wraz z oryginalnym pudełkiem, ometkowane oraz dowodem sprzedaży. Towar należy przesłać na adres:

 

HURTOWNIA BONA
ul. Piłsudskiego 11-15
75-501 Koszalin

 

Do przesyłki należy dołączyć rachunek wraz z informacją o przyczynie zwrotu. Prosimy także podać numer konta bankowego, by ograniczyć koszty związane z przesłaniem pieniędzy. W przypadku gdy powyższe warunki nie zostaną spełnione, zwrot towaru nie będzie rozpatrywany. Koszty przesyłki towaru zwracanego pokrywa klient. Na Państwa konto zostanie zwrócona równowartość odesłanego towaru, pomniejszona o koszty przesyłki. W przypadku gdy pieniądze mają być dostarczone przekazem pocztowym od zwróconej kwoty odjęte zostaną koszty tegoż przekazu. Koszty przesyłek związanych ze zwrotem lub wymianą towarów z winy sklepu, pokrywa sklep.

 

5. Wymiana

Gwarantujemy wymianę zakupionego towaru w naszym sklepie w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Aby dokonać wymiany należy zgłosić ten fakt za pomocą poczty elektronicznej podając dane adresowe, numer zamówienia i przyczynę wymiany. Należy także określić nazwę, rozmiar i kolor nowego produktu. Różnice w cenie zostaną uwzględnione. Koszty wymiany pokrywa klient.

 

6. Ochrona danych osobowych

Sklep BONA gwarantuje zachowanie tajemnicy danych osobowych. Dane naszych klientów: adresy poczty elektronicznej, dane osobowe i adresowe są przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą nikomu udostępniane.